Friday, May 25, 2012

campus event (BIC)


assalamualaikum dan salam 1 malaysia sume
hehehe da berkurun lamanya eh aku x update blog ni
sian blog ni sering diabaikan
huhuhu sbnrnya aku xde masa nk update blog
makin nk final makin bz la
mcm2 kena wat
haishh pening aku dibuatnya
final pun da dekat
bdk umah aku asyik study je
aku plak bila nk start tah la
sedang aku me-realease tension ngn assignment + test
aku ade la tgk2 gmbar yg melambak kt lappy ni
ha bru aku trfikir nk share sume collection pic yg aku ade
maklum lah sharing is caring! :P
bak kata yuna "setiap gambar ada lagu"
then aku ubhnya menjadi
"setiap gambar ada cerita"
amacam? rasa menarik tertarik kau mmg da boom? :D

okay la da abes intro
kite msuk lak ape topic yg aku share ni
iaitu karnival BIC atau singkatannya 
"business idea competition"
BIC ni merupakan campus event yg terbesar utk kali pertama 
yg dianjurkan oleh kampus bandar
( kampus aku la tue)


amacam? klas x? hahaha... cantek je kan snap pic kt kete org
hehe.. 



ha ni plak geng2 aku
kiteorg 1 group lam BIC tu
name group SHIA
name tu hasil drpd gabungan name kami sume
nice kn? :)



hehehe nk gelak je bila tgk pic ni
yela kiteorg mcm ape da mse tu
ade yg ckp suh g dewan
ade plak ckp xbole
adoi
bila da pnt sgt snap pic la dlu
utk kembalikan semangat yg hilg
huhu
ape yg aku pegang tu?
haish korang ni
tu la maklumat program
mse ngh jln menuju ke dewan
ade org bg
so aku amik jela
smbil bce snap pic
cool x kwn2? hehe :P

okay la kwn2 sekalian
ni plak suasana mase BIC tu berlgsg
meriah kn? hehe















ni group aku tau
ayu n ela yg present sal business idea kami
oh ye product kami sal magic pen :)






ha ni plak mse perasmian kereta UTeM 1
yg dibuat oleh dak2 FKM


looks like twin sister?  ;)



ha ni la kereta UTeM 1
kereta 2 mendapat tajaan dr produa
dan dirasmikan ari 2 gk

okay la aku ase smpai sni je la utk entry ari ni
6t ade story
aku share kt sni lagi ye kwn2
terima kasih daun keladi
ade mse bace lagi




No comments:

Post a Comment