Sunday, September 23, 2012

Salam Syawal

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera sahabat sekalian.. wahh skema x ayt? hehe.. korang sume sedar x kite dibulan syawal skang? mksdnya semua umat islam meraikan hari kemenangn setelah sebulan menahan lapar dan dahaga. alhamdulillah taun ni aku smbut raya utk yg ke 19 kali.. every year umah aku mmg meriah walau ape pn keadaan. tmbh plak family aku mmg meriah. raya je sume blik kmpung. kumpul rmai2.. best sgttt...

okay first ni la rumah saya!

hehe gedik je kn nk tnjuk umah bagai... hehehe :)
hari raya je mst akn sibuk nk kemas rumah... huhuhu da mmg tradisi kot
mlm raya adalah mlm plg bz.. yela kul 3pg baru bole tdo... hehe

ha ni plak perkara yg wajib dipagi raya :)


 bermaafan dgn ibunda terchenta... mintak ampun dr hujg rmbut ke hujg kaki :)


ni plak masa bermaafan ngn ayahnda tersayang :)


lepas bermaafan ape lagi, dpt duit raya la..
yahuuu best nye dpt duit rya.. walaupun da besar.. hehe
comey je muka yg dpt duit raya ek? hahaha wateva! haha

ni adalah umi & abah aku... 



with my along :)



along & angah di pg raya :)



with ank buah tersyg ~abe mea~ :)



my sibling :) sme je kan muka kami haha


haha poyo aje muka nya kn? hhaha


dis my family! 


sibling ag~~


bila wanita sedang beraksi :) cool ajee


:)


;)


 lastly,, peace yaww!
 okay la kwn2 sume, smpai sini jela kot entri utk ari ni... da lme tulis tp bru publish,, hehe bz cket tmbh2 bru msuk sem.. hehhee <konon, sbnrnya internet xde> haha
k la assalamualaikum :) jumpa entri yg akn dtg :) 












No comments:

Post a Comment