Tuesday, November 20, 2012

my sis punye wedding (part 1)

Assalamualaikum wbt.. hye sume! ape kabo? lama suda xupdate blog ni.. kangen meyh sama blog! hehe.. bkn xnk update tp oleh kerana byk sgt halangan.. org bz la katakan.. hehe.. baru2 ni we have a big day! iaitu  berlangsungnya majlis perkahwinan my along :) pd 11 nov 2012.. hari tu memberi 1001 makna kpd kami sekeluarga.. yela along da ade life dia sendri.. impossible la kan aku sbg adik x rasa pape.. bila along da berumah tangga ni, aku tdo ngn angah jelaa.. huhuhu rase kehilangn tu jgn ckp laa,, biase nye kami bertiga akn bergosip n share cite dlu before tido tp skang ni aku hnye share ngn angah jela.. btw i'm happy for her.. dan aku doakan along bahagia dan semoga perkahwinan ini kekal smpai syurga.. hehehe... sepanjang perjlnan majlis tu,, aku merupakan salah satu org yg bz hehehe <selain angah laa> dan angah la yg paling bz! bermula dr pemilhan tarikh hingga selesai majlis..

bermula dari shopping brg kawen! weee :)














hehehe prasan x? aku yg story , tp aku yg xde.. hehehe... aku jd photographer jela mse 2.. hehehe.. smbil tgk gelagat kakak2 ku bershopping brg kawen n abg iparku melayan karenah kami adik beradik :) hehhe so sweet :)


oh ye,, lupe plak nk ucap tahniah kpd my sista yg comey coz dpt 5a  lam UPSR!! bangga sgt2  tgk pencapaian adk aku yg ni n hope adk2 yg lain turut same berjaya :) olz da best kakak! semoga terus berjaya n berjaya!!


ps :: to be continues the next part :)

No comments:

Post a Comment