Tuesday, January 8, 2013

we are getting back together


 morning semua ;)
okay buat hari ni aku migrain lagi
stress tak dapat jawab paper MIS
dan membuatkan aku lagi stress 
bila tak dapat tidur
even dari awal lagi aku standby untuk tidur 
mata ni tetap tak nak tidur!
uhhhhhh damn!
kalau dah baring2 lama sangat atas katil, 
bosan gak kan?
aku terus mencapai laptop and blogging!
itu lebih baik dari aku buat benda yang paling aku tak suka!
anyway! dah alang2 tak dapat tidur ni
aku tengok movie and then aku tengok la pic yg
melambak kat my lappy ni
tiba-tiba....
pipi aku basah lagi!
oh no! 
hati aku sangat terhiris bila melihat keadaan sekelilingku 
dah jadi tunggang langgang
sorang kehulu dan sorang lagi kehilir

ahh what this??
seriously aku tak paham apa yang dorang semua buat?
bila ditanya si A, 
si A tunggu si B mengalah
and bila tanya si B, 
si B tunggu si A mengalah
erhhhh! apa yang dorang buat ni?
permainan apakah itu?
aku sangat2 tak paham and maybe tak kan paham
why semua orang anggap dirinya betul?
why? why? why?
arghhhhh im really disappointed with them!
heyyy you! please! nobody is perfect okay!
korang paham tak apa itu best friend?
grrrrrrrr *nada marah2 comel*
best friend ialah :- 


so tak menjadi kesalahan jika salah sorang atau korang semua bermaafan
buang yang keruh, ambil yang jernih
its simple right?
kenapa dulu boleh je hidup sekali
susah senang bersama
saling bertukar pendapat
belajar bersama
keluar bersama
and everything bersama!
so dari situ tak kan tak ada langsung ikatan kasih sayang
dan persahabatan antara korang?
korang please laa
jangan fikir kita je yang nak menang
cuba berfikir jauh sikit
tak kira la siapa salah or siapa betul
yang penting ikhlaskan hati untuk memaafkan
orang yang pemaaf di pandang mulia
tak guna korang semua berbuat baik 
sedangkan silaturahim antara korang pun terjejas
yes aku tau dats normal things kalau ada perselisihan paham 
antara sahabat
lagi kan lidah boleh tergigit
inikan pula  ikatan persahabatan
ingat la kawan2, kita hidup merantau
jauh dari keluarga
so kita dah tak ada sesiapa lagi
sahabat la tempat kita menumpang kasih sayang
dan berkongsi suka duka bersama
aku sekadar nak mengingatkan sahaja
korang semua dah besar
pandai2 la korang pilih jalan korang
tp aku harap sangat2
agar frenship yang dibina tak kan terlerai sampai bila2
insyaALLAH
dan aku sedar aku pun tidak lah sempurna untuk menasihati
korang yang serba serbi lebih
aku cuma menunaikan tanggungjawab aku sebagai umat islam
niat aku hanya ingin menegur
so that korang fikir la sendiri
asal korang tahu
aku sangat merindui zaman persahabatan kita dulu
zaman kita bergosip dulu
ingat tak? hihi
ingat tak kita bersusah senang sekali bersama?
aku mungkin jarang bersama korang
tapi korang yang tinggal satu rumah
lagi la banyak benda yang best2 korang penah buat bertiga dulu
kan?

okay la korang, aku rasa sampai sini jela entri aku untuk kali ni
penat dah membebel sorang2 kat sini
hikhik
hope akan ada good news dari korang semua
sorry aku tak bermaksud untuk mengaibkan sesiapa
aku cuma membantu korang untuk pulihkan keadaan
tu je :)
if korang tak suka, okay ;)
tak perlu lah aku nak mention nama korang semua
siapa makan cili dia terasa pedas ;)
ahakz! bye2 korang
wassalam 
xoxo D

  

No comments:

Post a Comment