Saturday, March 16, 2013

hari bertuah ataupun malang?


hye uolzz!!
dah lama rupanya aku tak update blog ni,, hehe bkn busy tp malas
awal2 sem ni banyak pulak yang perlu setup
assignment pun macam tsunami dtg
haa sebab tu la blog aku jadi macam ni
kesian kn? ade sape2 nak bantu aku tak? hahaha
*grau jer*
dah abis yang tu skang ni kita move kepada topik asal 
"hari bertuah ataupun malang?"
hari ni aku rasa sangat bertuah sebab kebenaran yang aku tunggu2 selama ni
terbukti dan sahih lagi
alhamdulilLAH aku berjaya keluar dari jerat si penipu itu
kuasa ALLAH s.w.t memang ajaib kn?
tak perlu nak buat pape untuk tahu sape btol and then sape salah
yang malangnya pulak
dah lebih 2 tahun aku diperbodohkan
terasa amat bodoh bila kena tipu hidup2
rupanya dalam aku tak sedar benda yang paling aku tak suka dah terjadi pada aku
oh god!! kenapa la ada lagi manusia berhati macam ni?
nak jadi best player pun agak2 la bro
skang ni dunia dah canggih
perempuan dah boleh takluk dunia
jangan ingat perempuan hanya mampu duduk dibawah tempurung je
hukum karma tetap ada
just wait and see
and one more thing you should know,
jangan pernah nak bermimpi nak dapatkan pasangan yang baik
kalau kita sendiri pun tak pernah berbuat demikian
uuhhh abes part 1
now aku nak pesan kepada lelaki2 diluar sana
tolong, tolong, dan tolong jangan buat kaum hawa menangis lagi
permainan anda akan terbongkar jua
okay dah abis part 2
now aku nak story pasal hati aku pulak
*wah2 gediknya*
hujung minggu yang membosankan
aku cuba untuk menyiapkan assignment
tapi aku tak terdaya
coz otak aku bercelaru
aku buntu sangat2 dgn apa yang terjadi
dan apalah agaknya yang akan jadi lagi
dah tak de idea nk buat assignment
aku online je sepanjang hari
apa aku dapat??
haa hari ni aku baru kenal siapa dia yang aku tertanya2 selama ni
uhh luruh jantung aku bila tengok wall tadi
aku tak faham kenapa hati aku mesti cemburu dengan ni semua
hakikatnya aku dah dapat apa yang aku nak
dia pun teramat baik untuk aku
cukup la dia sahaja yang bertakhta dihati ku
sesungguhnya aku tak ingin yang lain lagi
biarpun berjuta pilihan
aku akan tetap pilih dia
tapi, tapi, tapi
aku tak tahu kenapa aku mesti cemburu dengan apa yang dia miliki dulu
sedangkan aku pun sama je dengan dia
uhh sangat tak faham dengan hati ni
wahai cik hati, tolong buang jauh2 dari perasaan cemburu itu
aku tak sanggup lagi membiarkan orang yang aku sayang hilang dari hidup aku
tuhan tolonglah 
jangan kau ambil orang yang aku sayang, sesungguhnya aku sangat memerlukan
mereka seperti mana aku perlukanmu

okay tamat sudah untuk entry ni.. ni semua luahan hati semata2 tak ade kaitan dgn mana2 pihak :)

wsalam terima kasih ALLAH

No comments:

Post a Comment