Sunday, March 3, 2013

kau semangatku!


hye2 semua! setelah berabad lamanya blog ni terbiar
hehe kesian..
ok now aku rasa mcm nak update je
tp tak de idea la nk update ape ni
hurmmmm
atau mungkin aku akn update psl ape yg aku lalui skang?
*hehe tetiba nk wt suspen pulak*
sbnrnya kn, aku sedih dgn life aku skang
aku rasa mcm dipergunakan pun ade
rasa dipinggirkan pun ade
dan rasa dipermainkan pun ade
tah la ape rasa lagi yang patut aku rasa pun aku tak tahu
bila aku sendrian je
airmata ni mula la nk singgah pipi aku yang gebu ni
lagu muhasabah cinta buat aku jd kuat balik
aku tak tahu nape
mungkin ade something wrong kot kt lagu ni
*haha pandai2 je eh nk slhkan lagu*
seriously aku bingung!
tak tahu nk buat ape lagi
aku cuma diam
dan terus mendiam
mungkin ade hikmah disebalik ni semua
tuhan maha adil
yes 100% aku percaya
dalam setiap sujud aku memohon petunjuk dari NYA
kekuatan yang ade ni adalah pemberianNYA yg sgt berharga
untuk ku..


ha ni lirik lagu nya.. sma2 kita nyanyi dan hayatinya taww!

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku iniBerat ujian dariMuKupasrahkan semua padaMu
Tuhan... Baru ku sadarIndah nikmat sehat ituTak pandai aku bersyukurKini kuharapkan cintaMu
Reff. :Kata-kata cinta terucap indahMengalun berzikir di kidung doakuSakit yang kurasa biar jadi penawar dosakuButir-butir cinta air matakuTeringat semua yang Kau beri untukkuAmpuni khilaf dan salah selama iniYa ilahi....Muhasabah cintaku...
Tuhan... Kuatkan akuLindungiku dari putus asaJika ku harus matiPertemukan aku denganMu
Back to Reff.



No comments:

Post a Comment